czwartek, 2 września 2010

Lubię to

Blogowa zabawa w wypisanie 10 rzeczy, które lubię. Dziękuję za zaproszenie Adze ;)

Lubię:
  1. spać! (zdecydowanie na pierwszym miejscu)
  2. jeść (moje przekleństwo)
  3. jeździć na snowboardzie (kochaaaam!)
  4. jeździć na rowerze (na długie dystanse)
  5. mojego pieska (Dżeki a.k.a. Lu/Lusek) 
  6. biały kolor 
  7. owoce (ostatnio śliwki najbardziej)
  8. zakupy (niestety nie tylko chodzić po sklepach, ale kupować i wydawać - ale pracuję nad tym :)
  9. filmy i wybrane seriale amerykańskie, np. Sześć stóp pod ziemią czy True Blood (i wiele innych)
  10. być czasem sama (potrzebuję trochę ciszy i spokoju w ciągu dnia)

Do zabawy zapraszam 10 blogów (kolejność przypadkowa):
  1. Napisać, kto Cię zaprosił do zabawy
  2. Wyliczyć 10 rzeczy, które lubisz
  3. Zaprosić 10 blogów do dalszej zabawy

8 komentarze:

Panna Malwinna pisze...

Dziękuję za zaproszenie do zabawy;)
Sześć stóp bardzo lubiłam. I żeby nie było jestem teraz na fazie True Blood ;D

viridianka pisze...

też uwielbiam deskę xD

Kasia w kuchni♥♥♥ pisze...

dziękuje za zaproszenie:)

Karmel-itka pisze...

piękne są te fotki śliwkowe ;]

Amber pisze...

Śliczne śliwkowe kule!

asieja pisze...

i ja bym kilka lubień z tych Twoich wybrała.. na przykład 1, 4, 7, 10..
bardzo Ci dziękuję za zaproszenie, miło mi jest ogromnie :-)

mania179 pisze...

Dziękuję za zaproszenie :)

Anonimowy pisze...

Jakie pięknie kolorowe zdjęcia! :) Aż trudno uwierzyć, że to same śliwki :)))

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add