poniedziałek, 28 grudnia 2009

Naleśniki bez mąki


uwielbiam ;) naleśniki mogłabym jeść codziennie, ale niestety mąka mi nie służy, tak więc jest to dla mnie idealne rozwiązanie i naprawdę są smaczne

składniki:
3 jajka
śmietanka 30 lub 36%

sposób przyrządzenia (wielce skomplikowany)
jajka potraktować mikserem. osobno ubić śmietankę (na oko, od 50 do 100 ml). dodać śmietankę do jajek, wymieszać. smażyłam bez tłuszczu

nie od razu naleśniki wychodziły mi idealne, na początku pękały, ale z czasem można dojść do wprawy. polecam z nutellą (pod koniec smażenie posmarować naleśnik nutellą, zwinąć jeszcze na patelni i chwilę poczekać do jej rozpuszczenia)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Witam!
Jestem Kasia. Chętnie poznam i Twoje imię/nick jeśli komentujesz jako Anonimowy.
Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Add